دلایل و راهکار رفع رابی برد خاموش پکیج چیست ؟

برد خاموش

سلام 

اگه شما هم مسیرتون به اینجا افتاده احتمالا برد پکیج تون خاموش شده و دیگه برد خاموش نمیخواد روشن بشه.

برد پکیج ایران رادیاتور, بوتان, ایساتیس, آریستون یا هر برند دیگه ای اگه داری و روشن نمیشه قبل از اینکه پول رو از جیب مبارک هزینه کنی مطمئن شو که واقعا برد خرابه و باید برد رو بدی به ما که برات تعمیر کنی یا اصلا شاید برد خراب نباشه. 

تجربه ثابت کرده بیشتر از نیمی از مشتریانی که برد خاموش برای ما میارن واسه تعمیر همون ابتدای امر متوجه میشیم که برد سالمه و ایراد از جای دیگه بوده و بهشون برد رو برمیگردونیم. 

اما چه دلالی میتونه داشته باشه که برد پکیج روشن نشه .

ابتدا موارد زیر را چک کنید

  1. ابتدا شما ورودی برق پریز را چک کنید و مطمئن بشین که پریز دستگاه برق داره و مشکل برد خاموش پکیجتون از پریز نیست. اگر محافظ برق داره بدون اون هم امتحان کنید. بسیاری از اوقات خرابی محافظ برق مشتری رو به اشتباه میندازه. 
  2. اگر محافظ برق یا پریز مشکلی نداشت مطمئن بشید که دوشاخه و سیم متصل تا اونجایی که به برد وصل میشه سالمه و مشکلی نداره. بهترین راه تست استفاده از ولت متر هست که احتمالا بعیده توی خونه شما باشه ولی اگه هست دمت گرم. تستش کن. سعی میکنم روش استفاده از مولتی متر رو هم بصورت مبتدیانه و پایه ای توی سایت توضیح بدم. 
  3. اگر برق تا دوشاخه و سیم متصل اون هم اومده بود و وارد برد شده بود و با زدن دکمه روشن کردن برد هیچ اتفاقی نمیفته از فیوز برد مطمئن بشید. 
  4. فیوز شیشه ای برد رو نگاه کنید. اگر سوخته بود شما فقط مجاز هستید یک فیوز شیشه ای به همون مقداری که بوده جایگزین کنید. به هیچ عنوان فیوز قوی تر با جریان بالاتر و یا یک تکه سیم نازک یا ضخیم قرار ندید مگر اینکه دوست داشته باشید با پکیج و بردتون خداحافظی ویژه ای بعمل بیارین و پول زیادی به ما بدین که براتون درستش کنیم. داشتیم که میگم. نخند توام به فکرش افتادی 😉 
  5. اگر با تعویض فیوز باز هم سوخت دیگه کاری از دست شما برنمیاد. برد رو باید بیاری یا بفرستی پیش یک اوستای این کاره تعمیرات برد که واست عیب یابی کنه. 
  6. حتما برد باید پیش یک متخصص تعمیرات برد پکیج تعمیر بشه چون نکاتی در مورد دستگاه هم وجود داره که میتونه منجر به خرابی مجدد برد بشه. 
  7. بعد از تعمیرات برد توسط کارشناسان ما یک سری نکات و روشهای ساده قبل از نصب برد به شما آموزش داده میشه که دوباره برد خاموش نشه و برد دستگاهت خراب نشه(این قسمت مهمترین قسمت ماجراست) .

توسط فرم زیر یا شماره های درج شده در سایت میتونید براحتی و به رایگان نظر کارشناسان ما رو در خصوص تعمیرات برد پکیجتون جویا بشید