آیا برد پکیج من خراب شده است؟

خرابی برد پکیج

تا حالا براتون پیش اومده که شک دارید برد پکیجتون خراب شده یا نه ؟ 

شایدم تکنیسین یا سرویسکار پکیج اومده و اعلام کرده که برد خرابه و باید فلان تومن هزینه کنید که یک برد نو یا شایدم دست دوم بتونم براتون پیدا کنم .

یا شایدم دستگاهتون قدیمیه و بردش پیدا نمیشه ؟ 

واقعا راهکار چیه؟ آیا واقعا برد دستگاه خراب شده یا نه ؟! 

ما اینجا برای شما یک راهکار داریم. 

در صورتی که به هر دلیلی شک دارید که واقعا برد دستگاهتون خراب شده یا اینکه سالمه میتونید برد دستگاهتون رو برای ما ارسال کنید. 

همکاران ما با تست برد دستگاه شما در دستگاه تستر برد پکیج میتونن با درصد بسیار بالایی خرابی یا عدم خرابی برد پکیج شما رو تشخیص بدن. 

نکته ای که این سرویس برد تعمیر داره اینه که با توجه به اینکه تکنیسن های تعمیرات ما از تعمیرات برد ذینفع نیستن و صرفا حقوق ماهانه خودشون رو دریافت میکنن براشون فرقی نداره یک برد سالمه یا خراب. 

اونا فقط وضیفشون رو انجام میدن. 

نکته دیگه اینه که برد دستگاه شما در صورتی که سالم باشه توسط دو شخص مختلف تست خواهد شد. ابتدا تعمیر کار رتبه یک تعمیرات و تست رو انجام میده. و پس از تست و تعمیر برد به زیر دستگاه مهندس ارشد میره و در صورتی که مهندس ارشد هم ایراد و تعمیرات رو تائید کنه به اطلاع شما میرسونه که مشکل از کجا بوده 

این روند برای هرگونه خرابی برد پکیج صدق میکنه و دلیل خوشنامی ما در این مجموعه هم همینه که تونستیم ساز و کاری داشته باشیم که بدون اینکه تضاد منافعی بوجود بیاد منافع همه در نظر گرفته بشه. 

البته تکنیسین ها هم بدشون نمیاد که برد شما هزینه در بر نداشته باشه, چرا که یک مشتری راضی همیشه زمانی راضیه که کمتر پول خرج کنه.

 

برد پکیج دیواری برای بخش گرمایشی و آبگرم مصرفی در پکیج استفاده می شود و در برخی مواقع ممکن است با خطاهای متعددی مواجه شود. این خطاها باعث می شود که دستگاه درست کار نکند و خاموش شود. مشکلات برد پکیج مربوط به خطاهایی همچون قطع و وصل های مکرر ، نشتی آب و پاشش بر روی برد ، شوره زدن برد بر اثر رطوبت  و یا نشت برق در pcb وجود دارد. در صورتی که چنین مشکلی در دستگاه شما وجود داشته باشد، احتمالا بهتر است به متخصص مجرب تعمیر برد پکیج رجوع کنید. هر چند، آموزش هایی نیز در اینترنت و در سایت ما در دسترس می باشد که می توانید از آنها برای برطرف کردن مشکلات خود استفاده کنید. بهتر است در هر صورت، مقاله های معتبری را با دقت مطالعه کنید.

 

برد پکیج آب خورده است

خرابی بخش مدار چاپی پکیج دیواری باعث عملکرد نادرست بویلر می‌شود. علت این مشکل ممکن است آب ریزی روی مدار چاپی یا همان برد پکیج باشد. در بعضی از مدل‌های پکیج دیواری، بخش مدار چاپی در داخل پکیج نصب شده است و در صورتی که آب به داخل برد برسد، ممکن است برد پکیج خراب شود.

برای حل این مشکل، ابتدا باید پکیج از پریز برق جدا شود و سپس برد پکیج تعویض و یا تعمیر گردد. همچنین حتما باید اطمینان حاصل شود که هیچ رطوبتی باقی نمانده است.

بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل ، استفاده از قطعات بهتر و مرغوبتری در پکیج است که موجب نشتی در پکیج و پاشش آن بر روی برد پکیج نگردد.